.Memoirs of an unstable brain.

Ucapan Objek Asing.

Woi.Sawadikap.This ucapan is untuk kids yang crazy serta unstable seperti me.Korang if dah read karya me,jangan forget untuk follow tau.I tulis like ini because saya favourite.If kamu have fikiran is bagus,you komen for saya become penulis is bagus.Actually,kalau you perasan,I tulis skip-seli English dan Malay Bahasa.Smart kan?If awak not perasan that maksud you perasan you beautiful/ensem.Hahohaho.(Ha Malay Bahasa,Ho Bahasa English).

20091226

BREAKING NEWS

Melaka,24 Dis:Seluruh Malaysia gempar apabila keputusan PMR 2009 diumumkan pada hari ini.Bukan hanya peningkatan pelajar 'straight A' telah mengejutkan mereka,tetapi,buat julung kalinya,seekor monyet dari Hutan Simpan Kabili telah berjaya memecahkan rekod si platipus yang telah menjawab PMR.Platipus tersebut hanya memperoleh 2E 3R dan 3z.Rekod itu dipecahkan oleh King Kong yang telah memperoleh 8A semasa keputusan peperiksaan itu keluar awal tengahari tadi.Menteri Pelajaran,Tan Sri Seri Berseri berkata,ini adalah satu kemajuan teknologi yang patut diperkembangkan terhadap manusia-manusia sampah di Malaysia ini.King Kong pula berkata uuu'aaaahhh uukkkuuu aaa'aaahuuukkkaaahhh aaahhhuuuu.Kata-katanya telah disokong delegasi UNICEF di Malaysia.Translation:Montori tuh takdo wat papo maso aku stadi,totibo diolak masok line.Teknologi la,ape la,itu la,ini la...hamsap!Kami di Berita Mengarot al-Bangang ingin mengucapkan kepada yang dapat straight A..haa.. bagusle.Sape yang tak dapat tu...terpaksalah hidup dengan hakikat bahawa seekor monyet lagi pandai daripadamu.

Bapak:Hai,hebat betolla monyet sekor nih.Stret A!Wow!

Mak:Ala,anak ekau pon samo gax pandai eh....8A jugak!

Bapak:Yela,tapi nih monyet nih!Expet!

Sambil-sambil dioghang bcite,aku pon skudenk-skudenk le...

Aku:Ni apo dio cito pasal aku nih.

Otak:Ni ha,pasal borok 8A tuh.

Aku:Borok?

Otak:Berok!

Aku:Oh......

Lambat gax la aku nk respon...

Aku:Hah!8A?!

Mak:Eh,ekau dah bangon napo x cakap ngan mak...buleh mak buekkan ko melo...

Aku:Ha,takpela mak..masseh...

Otak:Fulamak...ngan mak pon pkai 'masseh'.Expet!

Aku:Biase...kate stailo....

Bapak:Nih ko dah tengok dah berok 8A nih...hebat boto la borok nih...Eh...
skali tengok,cam ko pon ade!

Mak:Eh!Apo ko cakap anak kito ni cam borok...kn ensem tu....

Aku:Yela bapak ni...oghang jadi borok boto-boto kang...panjat atas kepale bapak!

Bapak:Ko rilek je dulu...

Aku:Borok tak borok...8 tetap 8.....

Bapak:Hmmm..dah boto la tu.....sat agi spem jangan ko tepelecok lak!

Aku:Bukan spem la pak...SPM!

Bapak:Apapelah...SPM sebutnye spem gak....

Aku:Dahlah pak...oghang nak gi bukak komputer jap...nak btolkan blog oghang...

Mak:Haa..dah boto la tu..apak ko pogi kojo....ko gih bukak komputer....dah...salam apak ko tuh...

Aku:Bai apak....

Bapak:Bai berok...eh silap...anak...

Otak:Apo kono apak ko nih?Nak sangat borok jadi anak eh...

Sambil membuka komputer...

Aku:Ontahlo.....

Otak:Wei....

Aku sampai kat blogger,tulis password ngan username...pastu login...
Aku pon setatle berkarya..


BREAKING NEW...

Otak:Wei mangkok....aku kan dah sughoh ko tamatkan copek....

Aku:Opsss...sori...

Otak:Dahlah...ko tulis jo cam biaso...yang slalu ko tulis tu...

Aku:Ok,ok...jap...

**SISTEM HABIS**

Otak: Abah mu Bahasa Melayu.... Englishla!

Aku:Yela...1Malaysia!

Otak:1Malaysia kepala hangguk ko...tulis la copek..!

Aku:Yela...

**SYSTEM ENDED**

Otak:Ha,bagos....tata....

0 comms:

Penutupan Objek Asing.

Woi.Good Tinggal.Why kau your muke like itu?Kau don't suke I tulis like ini?Go mamposla.I suke write cam this.Kalau u tak like,ikutla me.Tekan button follow kat side tu.Then aku stop talking.Kalau u tekan button tu,u adalah kid paling clever.Kalau not,kau comment.Tekan just butang 'comms' kat up tu,then boleh comment.Kalau u buat,I suke.