.Memoirs of an unstable brain.

Ucapan Objek Asing.

Woi.Sawadikap.This ucapan is untuk kids yang crazy serta unstable seperti me.Korang if dah read karya me,jangan forget untuk follow tau.I tulis like ini because saya favourite.If kamu have fikiran is bagus,you komen for saya become penulis is bagus.Actually,kalau you perasan,I tulis skip-seli English dan Malay Bahasa.Smart kan?If awak not perasan that maksud you perasan you beautiful/ensem.Hahohaho.(Ha Malay Bahasa,Ho Bahasa English).

20091126

PERHATIAN!/ETENSION!

Wahai manusia-manusia sekalian.Aku meminta maaf kerana pergendalaan belog ini dan segala kesulitan serta kesesatan akidah amatlah tidak dikesali oleh Mak Cik Kiah jual nasi lemak belakang umah kerana dia tiada kene mengena.Yang mengesalinya ialah aku,King Kong.Kesebapan belog ini da lame tak diupdate sampai dah berhabuk dan ade tahi cicak siket ialah kerana hak harta intelekku untuk menala komputer ini tiap-tiap hari telah dirampas oleh abangku.Kesedihan memenuhi liang romaku yang besarnya macam ibu jari korang gak tapi nak wat camne kan?Ni maybr post aku yang last untuk mase yang agak lame kot.Nak paka komputer pon sampai 18 borang,mane x panas!Ape-ape pon,jari die lagi besar so aku x boleh melawan.Tapi orang kate jari besar idung pon besar.Ape aku merepek ni?Korang kalo dah tersedar yang aku merepek,cakap ngan aku tau.Pakai chat kat tepi tu.Kalo ghase cam nak makan aiskrim,pegi beli tau.Manchester United kalah lawan Besiktas.Upin dan Ipin ade tahi idung.Najis Rosak jadi PM.Skang pukul 9.33 a.m.Astro suke ulang-ulang cite.Liverpool tak masuk UEFA.Kentot aku busuk.Tahi aku coklat.Aku suke perempuan.Pisang.Orang tua lintas jalan pastu Cristiano Robodo gol.Ko pelik.Padan muka.BYE.

0 comms:

Penutupan Objek Asing.

Woi.Good Tinggal.Why kau your muke like itu?Kau don't suke I tulis like ini?Go mamposla.I suke write cam this.Kalau u tak like,ikutla me.Tekan button follow kat side tu.Then aku stop talking.Kalau u tekan button tu,u adalah kid paling clever.Kalau not,kau comment.Tekan just butang 'comms' kat up tu,then boleh comment.Kalau u buat,I suke.