.Memoirs of an unstable brain.

Ucapan Objek Asing.

Woi.Sawadikap.This ucapan is untuk kids yang crazy serta unstable seperti me.Korang if dah read karya me,jangan forget untuk follow tau.I tulis like ini because saya favourite.If kamu have fikiran is bagus,you komen for saya become penulis is bagus.Actually,kalau you perasan,I tulis skip-seli English dan Malay Bahasa.Smart kan?If awak not perasan that maksud you perasan you beautiful/ensem.Hahohaho.(Ha Malay Bahasa,Ho Bahasa English).

20091229

beli barang sekolah xjd.hampass.

Pagi itu seperti pagi2 biasa.Embun di daunan menitis jatuh keatas tanah yang masih basah setelah ditimpa hujan pada malam hari.Aku bangkit dari katil dengan harapan yang menggunung untuk menjadikan hari ini hari yang baik.Haa..aku bulleh gak tulih sosodap camtu..xnk je...cam..eee,goli aku...soo,ayie nie aku nak cito sket...pogi boli baghang skolah nih.Adik2 aku sumo iyo2 jo mlompek2 nk gie boli beg la, baju la, kain la, tudung la,pensel box la,ghitu la,ghini la,sumolah....eh sumolah pulak..haa btollah sumo...pagi tu bngon aku lepak2 jap....golakkan bdk2 kat american idol tuh...diorang cam xde tlinge jek...suare cam itik kene hentak kat leher anak tekak stengah je..haha...pastu tgok lak kolam hati(liverpool)nye result lawan kampung aston(aston villa).Nasib baik monang...tidak amai2 hambat rafa...pastu ieks jap.....open comp....check fb...ms...ym...fs...comms..pastu kne2n kwn cket...then ttop..mak aq pon suohla...mandi...

Mak:Eeei...ko x gheti2 ke nk mandi??

Aku:Ha..ha..jap...nk ttople nih..lg sket je...

Mak:Ko cecopek ttop..kito nk pogi tu...kluargeku...nk boli baju skola adek ko...

Aku:Haa..owg skali le ye...

Mak:Ehh..xdo...ko tggu twrn....kang bazeeerrrr jooo...

Otak:Mak ko pon stret A student gak kn...pndai doe...

Aku:Ko ilek jer....aq nk gie mndi...nnt de special someone mara kalo x mndi.....

Otak:Aweks le tu......

Aku:Bukan bodo...ngko le mara...aku busuk ko yg kne bau..

Otak:klever boi.....asam boi....

lalala...berjalan ke bilik...BILIK?bilik mandi....huhu=)
aku pon membuka tap water yang sejuk tuh...wow..terbaek....

Otak:Giler...cold receptor ko pon kate sejuk....

Aku:Haha....cam sagil doe...

Otak:Dah2...cpt...

Aku:K,k....

Basuh2 badan cket...siap pakai produk ECPI lg...holy shit..eh..holistic bath...
pastu grak..towelkan cket badan...grakle ke bilik....

Aku:Nk pkai bju ape ea?Xkn nk pkai bju rasta gie kluargaku jer...

Otak:Ko dressup kasut Tiger...sluar Paul Smith...ngan baju Rastafari...

Aku:Otak ko..eh...cliche gler..otak dipanggil otak....x kn nk pkai camtu...kluargaku?Kang owg ingat aq skool kat enrigeni tu(Henry Gurney)....

Otak:Kui..kui..kui....=)

Aku:Dah arh...pakai jer b
ju tu...kmeja Ambassador ngan suar slack itam tu...pastu slipar jpon...k gak tuh...

Otak:Inikah jasadku...haiii tuhan2.....

Aku:Apsal ko?

Otak:Cbe ko bygkn suar slack ngan slipar...

jeng..jeng..jeng..



Aku:Bapaq burok....

Otak:Haa..tau pon...cam bodoe...dah..ko kesuel(casual)jer....

Aku:K,k...

Slepas disiapkan oleh mak andam dalam diriku nih...aku pon grak kluar...tang2 tu...

Mak:X jd pegilah...adek2 ko sumer maleh.....

Otak:Siot wal kentot tol....

Aku:Aduss...ni yang mmbuatkn aq panass nih...

Otak:Dhla...ko tlis jer dlm blog...

Aku:Haa..idea yg beras bernas..!

Sound Efek:Tiinnggnneeeennnnggnneennggsssss?

Aku:Haha..wat lawak lak komp nie...ado lak sssss? kat blakang...

Otak:Bodoe2 jer.....

Aku:Open blogger...

Sound Efek:Ketak!Ketuk!(satu-satu ditekan sambil mencari)...

Aku:Mane huruf m nih...aaa...tu die...

Otak:Lombap ko.....

Aku:Dah boleh tulis blom nie?

Otak:Tulis ape?

Aku:**SYSTEM ENDED**.....

Otak:Dah habis ea?

Aku:Dah...

Otak:Ko sure dah habis??

Aku :Dah...

Otak:100 persen?

Aku:YELAH!

Otak:Tulis2(menggigil ketakutan)...cam singo...

**SYSTEM ENDED**

0 comms:

Penutupan Objek Asing.

Woi.Good Tinggal.Why kau your muke like itu?Kau don't suke I tulis like ini?Go mamposla.I suke write cam this.Kalau u tak like,ikutla me.Tekan button follow kat side tu.Then aku stop talking.Kalau u tekan button tu,u adalah kid paling clever.Kalau not,kau comment.Tekan just butang 'comms' kat up tu,then boleh comment.Kalau u buat,I suke.