.Memoirs of an unstable brain.

Ucapan Objek Asing.

Woi.Sawadikap.This ucapan is untuk kids yang crazy serta unstable seperti me.Korang if dah read karya me,jangan forget untuk follow tau.I tulis like ini because saya favourite.If kamu have fikiran is bagus,you komen for saya become penulis is bagus.Actually,kalau you perasan,I tulis skip-seli English dan Malay Bahasa.Smart kan?If awak not perasan that maksud you perasan you beautiful/ensem.Hahohaho.(Ha Malay Bahasa,Ho Bahasa English).

20091118

Kat Umah.(Dialog Otak dan Aku)

Aku:Hmmm,bosan lek ary ni.Nk tido,susah.Nk bangun,quyou.

Otak:Dah,bangun tido.Gi update belog ko.Dah belapuk dah.

Aku:Ha'ah la.Belog!Facebook!Myspace!Friendster!Sumer blom update!

Otak:Lol!Apasal ko wat bnyk sgt! Ssh nk kwl!

Aku:Mase aq wat tu ko pegi mane?Makan?

Otak:Mngelamun daaa.

Aku:Dahla,aq nk gi tunaikan tanggungjwb.

Otak:Hadoiyai,overtime la aq keje nmpknye.

Aku pon pegi ke komputer tersyg untuk menunaikan tggungjwb yg tersedia secara tidak sengaja.Ni baru shiket x sengaja.Kang kalo dah wat anak pon x sengaja gax.Hissshhh,menggerunkan!

Aku:Hai lombap eh kotak besi nih.Mau aku hontak bondo nih pocah kang!

Otak:Rilekla brader.Cool down.Jap agi die okla tu.Baru bangun tido.Biasala.

Aku:Abah ko ilek-ilek.Nk kat duo jam aku tunggu nih,die tulis 'password inccorrect'. Otak die inkorek.Inkorek idong la!

Otak:Haih,aku agak,kalo aku xde,ko ngan kutet tepi jalan tu x do bezo eh!Sejibik!Apele terjal kepala bapak ko nih!tulisla password dia dulu!Bahlul!

Aku:Ha'ah ea'!Btol gax ko ckp tu.

Dengan seterjal-terjal mungkin.aku menaip password aku.

Sound Efek:Ketak!Ketak!Ketak!(menekan keyboard)Tinnggnneeennggnnneeenngnnnenngg.(bunyi windows xp bile setat)

Aku:Cepat.Ferstely,to Periendseter!

Otak:Ha tu ade 'New Comments' tu,cekla.

Aku:Hmmm.Oh.Camtu.K.(mengecek komen sambil merreply)

Otak:Ha,da abis satu tanggungjawab!Next!

Aku:Maisepase plak!Weee!!!

Otak:Gilo bdak nih.(berbisik)

Aku:Ha!Maisepase!Ade owg nk kwn ngan aq la.

Otak:Cek dlu sape.Mn tau pembunuh bersiri ke.Bleh tolak kat polis.Dpt income sket.

Aku:Wokey!

Aku pon cekla.tgok ade 4 owg nk jd kwn aq.Sume pompuan dahi licin punye.Aq tgok skali lalu trus layan jela.

Aku:Dah,sume bdk baek punye!Besar punye!

Otak:Ha,apalagi!Add la!

Aku:Dh setel!Facebook lak!


Otak:Nih yang best nih!Kaco oghang!

Bile aq sampai kat Facebook,aq kecewa kerane xde fren request pon.

Sound Efek:Sob,sob,sob 


Aku:Lor,bnyk game request je.

Otak:Xpe.Ko tgok kat bwh.Sape yg best kaco!

Kerane nk menghuru-harakan idop oghang,aq teros jd sehat!


Aku:Nih bdk audi nih nmpk cambest je.

Otak:Ooonnnn!Ko tkan huruf a bnyk bnyk.Mesti die mencirap!

Aku pon dengan selambe jek tkan a...a...a...a...a...a...a...a...a...a...a...a..a..a..a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.aaaaaa.
Pastu die balas.

Audi:Ko gilo eh?

Aku:X ah.Senget. 

Audi:Oh.Dah mkn obat?

Aku:Xnk.Nk sewel.

Audi:Oh.

Aku punye tegelak,satu alam cybercafe dengar sih!
Mwahhhaaahhahahahahaha!Yola.Gorila golak besola.Kuat eh mngalahkan rimau mmbaham oghang!

Otak:Dah.Ko nih.Kaco dax Najminye wat pe!Dah-dah.Poi update belog ko yang dah beghabuk tu!Gih!

Aku:Ala,jap ar.Nk chatting.

Otak:Peghi!Aq shutdown ngko kang!Nk!

Aku:Kkkkk!Sori!

Otak:To the belog!

Aku:Ha,dah sampai.

Otak:Huk'eleh!Pe cer!Berok je!

Aku:K,k.Aq update n' post blog baru k.

Otak:Ha,baru molek!

Aku pon surfla,carik sini,tulis sana,kasi lawa.Buat photoshopping jap,brush sket.
Pastu dah siap.Aku pon nk post la sesuatu.

Aku:Agak-agak ko aq nk post cite ape ea'

Otak:Hurmm,ko post jela pasal pg td.

Aku:Ok.

Aku pon tekan 'New Post' dan mulakan post yang bertajuk 'Kat Umah(Dialog Otak Dan Aku)'

Cite die stat camni:

Aku:Hmmm,bosan lek ary ni.Nk tido,susah.Nk bangun,quyou.

Otak:Dah,bangun tido.Gi upd....Aik, ko nk ulang balek ke cite nih?Ape senget pale otak ko nih?!

Aku:Ha'ah ea'!Apasal aq nk ulang balik?Bongap boto la!

Otak:Dah dah!Ko tlis kat bwh tu '**SYSTEM ENDED**' cpat!

Aku:Yola!

Aku pon dengan ter gesa-gesa menulis:

**SYSTEM ENDED**

0 comms:

Penutupan Objek Asing.

Woi.Good Tinggal.Why kau your muke like itu?Kau don't suke I tulis like ini?Go mamposla.I suke write cam this.Kalau u tak like,ikutla me.Tekan button follow kat side tu.Then aku stop talking.Kalau u tekan button tu,u adalah kid paling clever.Kalau not,kau comment.Tekan just butang 'comms' kat up tu,then boleh comment.Kalau u buat,I suke.