.Memoirs of an unstable brain.

Ucapan Objek Asing.

Woi.Sawadikap.This ucapan is untuk kids yang crazy serta unstable seperti me.Korang if dah read karya me,jangan forget untuk follow tau.I tulis like ini because saya favourite.If kamu have fikiran is bagus,you komen for saya become penulis is bagus.Actually,kalau you perasan,I tulis skip-seli English dan Malay Bahasa.Smart kan?If awak not perasan that maksud you perasan you beautiful/ensem.Hahohaho.(Ha Malay Bahasa,Ho Bahasa English).

20091112

Kebuhsanan(Dialog Otak dan Aku)

Aku:Hai,ari ni bosan giler doe.Budak sumer gie Melaka.Tgok owg mati.

Otak:Ye lorh.Cikgu nie pown sowunk.Owg mati tu x knal kte.
         Kte lark nk knl die.

Aku:Betul!Betul!Betul!so, ary nie aq nk wat pe ea?

Otak:Apekate ko gie jln2.Jual mke sket.

Aku:Bgoz gax idea aq nie ea!

Aku pon pegi bejalan menghirup udara tungkik skola tu.
Agaknye Cikgu Hashim bwu ken**t kot.Bau cam katak berak pastu mati 3 ary.
Semerbak kasturi!

Otak:Fuh!Boleh rosak aq nye CNS(Central Nerve System).
         Menyesatkan akidah btol bau ni!

Aku:Pergh!Menusuk-nusuk bau semulajadi nie dlm idong aq!

Otak:Ko ingat ko sorang!Aq lagila!Cam nk mampos filter tok kau!

Aku:Op!Sori!

Aku pon meredah bau itu untuk meneruskan perjalanan.
Sampai sudah aq di hadapan bilik sumpahan budak2 zaman sekarang.
Pejabat.
Aku ternampak kelibat hitam yang tak sepatutnya aq nampak.
Cikgu Said.
Dengan pantas aq cuba menyusupkan diri.
Namun...

Cikgu Said:Syed!Ko meh sini jap!

Otak:Aww s**t!Kantoi!

Dengan memakai kasut DCku...aku pon merapatkan diriku kepadanya.
Sedih dan kerisauan.

Cikgu Said:Cantik kasut ko Yed!Ko beli kat mane!

Lumrah cikgu disiplin ialah mereka akan bersikap sempoi dengan aq.

Aku:Kat Jonker Walk cikgu!

Cikgu Said:Ha!Lagi sekali cikgu nampak ko pakai kasut ni Yed,dengan kaki2 ko pon cikgu cabut!Paham!

Dengan hati yang lega...

Aku:Paham cikgu!

Otak:Haih,mnyebok je owg tua ni!

Cikgu Said:Dah pegi balek dewan!

Aku:Wokey cikgu!

Otak:Ko ni pon bengap!Blah je la td!

Aku:aq bengap,ko pon bengap gax!

Otak:oh.yela.

Aku:Dah la,aq balek dewan balek la!

Otak:Eeee...xnk la!

Aku:Ko xnk ke, nk ke,aq yg kwl ko.Dah jalan!

Otak:Baek bos.

Aku pon kembali ke dewan terbuka dan kembali pulang....eh kembali pulang lak...kembali bosan!
Tggu post sterusnye k.
Plg lame pon sminggu.
Follow k!

**SYSTEM ENDED**

0 comms:

Penutupan Objek Asing.

Woi.Good Tinggal.Why kau your muke like itu?Kau don't suke I tulis like ini?Go mamposla.I suke write cam this.Kalau u tak like,ikutla me.Tekan button follow kat side tu.Then aku stop talking.Kalau u tekan button tu,u adalah kid paling clever.Kalau not,kau comment.Tekan just butang 'comms' kat up tu,then boleh comment.Kalau u buat,I suke.