.Memoirs of an unstable brain.

Ucapan Objek Asing.

Woi.Sawadikap.This ucapan is untuk kids yang crazy serta unstable seperti me.Korang if dah read karya me,jangan forget untuk follow tau.I tulis like ini because saya favourite.If kamu have fikiran is bagus,you komen for saya become penulis is bagus.Actually,kalau you perasan,I tulis skip-seli English dan Malay Bahasa.Smart kan?If awak not perasan that maksud you perasan you beautiful/ensem.Hahohaho.(Ha Malay Bahasa,Ho Bahasa English).

20091031

Semalam.

Ari ni baru bermula.
Aku blom ade apa2 activity.
juz boringness.
So.
Aku rase,
Aku nk cite kat kowunk psl smlm.
Smlm.
pagi2 aku dah bngon.
cek fs,ms,fb n' ym.
pastu aku maen game pes 2009
dan telah membelasah MAN UTD 13-0
pastu aku gi beli nasi lemak kat kedai cik kiah.
ini dialog diantara aku dan cik kiah.

Aku:Haa!Ari ni owg nk nasik 5 ye cik!

Cik Kiah:Nasik ape!

Aku:Nasik Lemak le!(mcm ade nasik laen lak!)*dalam hati*

Cik Kiah:Ko nak 5 ea?Kejap ea.Cik nak potong timon.

Tiba tiba datangnya 2 orang budak nakal,
membaling mercun berdekatan dengan cik kiah.

Pomm!

Cik Kiah:Opocot mak engkau kawin tige!!

Aku:HAHAHAHAHA!Wat lawak lak cik kiah ni.

Cik Kiah:Adoii!Budak budak ni nak kena dengan aku ni! Siap korang!

Aku:Ala.Budak budak,biasele.

Cik Kiah:Ha.Nah nasik lemak ko.5 kan?

Aku:Ha,ye cik.Time kaseh.

Cik Kiah:Same same.

selepas itu,
aku kembali ke rumah untuk bersantap.
selepas aku tala 2 bungkus nasik lemak.
aku kembali ke komputer tersayang utk on9 balek.
ku open mininova untuk mendownload MJ punye movie.
segala galanya berjalan dengan baek.
KECUALI
selepas 78% dowloaded,
komputerku jammed,
pastu.
terus not responding.
die suroh aku tekan "end now"
aku tekanla.
pastu komputer tertutup.
aku bengang gile babi.
   **SYSTEM ENDED**  

0 comms:

Penutupan Objek Asing.

Woi.Good Tinggal.Why kau your muke like itu?Kau don't suke I tulis like ini?Go mamposla.I suke write cam this.Kalau u tak like,ikutla me.Tekan button follow kat side tu.Then aku stop talking.Kalau u tekan button tu,u adalah kid paling clever.Kalau not,kau comment.Tekan just butang 'comms' kat up tu,then boleh comment.Kalau u buat,I suke.